خبر خوش؛ تماشاگران فوتبال آماده بازگشت به استادیوم‌ها باشند

اخبار روز فوتبال با سایت اخبار اسپرت : تماشاگران فوتبال آماده بازگشت به استادیوم‌ها باشند. در ادامه مطلب با سایت اخبار اسپرت ما را همراهی کنید.

 

همان طور که پیش بینی می شد بعد از دربی مجوز حضور تماشاگران در استادیوم ها البته به صورت محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی ستاد مبارزه با کرونا در ورزش صادر می شود.

به گزارش اخبار اسپرت، در هفته های اخیر دیدار استقلال در برابر نساجی و پرسپولیس در برابر صنعت نفت به صورت آزمایشی با حضور تماشاگر برگزار شد. اما با توجه به در پیش بودن دربی ستاد مبارزه با کرونا در ورزش تصمیم گرفت حضور تماشاگر در بازی های لیگ برتر را متوقف کند. اما پیش بینی ها بر این است از هفته نهم حضور تماشاگران در استادیوم ها رسمی شود. بدون شک تا زمان برگزاری دیدار برگشت دربی موانع ایجاد فاصله در استادیوم ها و هم چنین رعایت پروتکل های بهداشتی در استادیوم آزادی تهران برطرف می شود. 

 

نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در تازه ترین مصاحبه اش در خصوص حضور تماشاگران در استادیوم های لیگ برتر گفت:«خوشبین هستم که طی چند روز آینده با دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا شاهد حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها باشیم.» 

 

قرار است از 15 آذر بازگشت تماشاگران به مسابقات ورزشی البته به صورت محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی رسمی شود. فوتبال هم از این قاعده مستثنی نیست به خصوص که مسابقه فوتبال در هوای آزاد برگزار می شود. بر این اساس باشگاه های لیگ برتری باید به صورت الکترونیکی به تماشاگران مایل به حضور در استادیوم بلیط بفروشند. البته این شامل تماشاگرانی که هر دو دوز واکسن را تزریق کرده باشند. هم چنین تیم ها تنها مجاز هستند برای 60 درصد از جایگاه استادیوم بلیط فروشی کنند.

حتما ببینید

دین هندرسون: یونایتد در حقم اجحاف کرد

به گزارش اخبار اسپرت، دین هندرسون، دروازه‌بان سابق منچستریونایتد، از رفتاری که در این تیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *