بازتاب نارضایتی ملی پوشان ایران از اسکوچیچ در کشور کی‌روش

به گزارش اخبار اسپرت، یک روزنامه پرتغالی اعلام کرد مهدی طارمی و بعضی از ملی پوشان ایران در تلاش برای بازگرداندن کارلوس کی‌روش به تیم ملی هستند. در ادامه مطلب با سایت اخبار اسپرت ما را همراهی کنید.

بازتاب نارضایتی ملی پوشان ایران از اسکوچیچ در کشور کی‌روش

به گزارش اخبار اسپرت، روزنامه «ابولا» پرتغال امروز در گزارشی به وضعیت تیم ملی فوتبال ایران با محوریت مهدی طارمی مهاجم تیم پورتو پرداخت و اعلام کرد که جو تیم ملی ایران بعد از باخت مقابل الجزایر در قطر باعث ایجاد شکاف بین بازیکنان تیم ملی و دراگان اسکوچیچ شده است.

این روزنامه با اشاره به نارضایتی طارمی از شرایط اردوی تیم ملی ایران در قطر، نوشت: «ایران در انتخاب حریف دچار مشکل شد و در نهایت فقط در بازی دوستانه دوحه با الجزایر در دمای بسیار بالا و در زمینی با شرایط وحشتناک بازی کرد. طارمی حتی از یک خبرنگار تصویری تلویزیون ایران خواست که از زمین فیلمبرداری کند زیرا او وضعیت تاسفبار زمین را باور نمی‌کرد.»

ابولا ادامه داد: «بر اساس اطلاعاتی که از ایران می‌آید، مهاجم (طارمی) و سایر بازیکنان تاثیرگذار در تیم پارسی تلاش خواهند کرد تا حرکت‌هایی را برای کنار گذاشتن اسکوچیچ و بازگرداندن کارلوس کی روش انجام دهند.»

حتما ببینید

مدافع تراکتور به دلیل مصدومیت به تهران برگشت

به گزارش اخبار اسپرت، مدافع جوان تراکتور برای طی روند تکمیلی درمان به ایران بازگشت. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *