نظر بونوچی درباره باخت یوونتوس

به گزارش اخبار اسپرت، لئوناردو بونوچی، ستاره ایتالیایی یوونتوس، معتقد است لیگ برتر سرعت بیشتری نسبت به رقابت های سری آ دارد. در ادامه مطلب با سایت اخبار اسپرت ما را همراهی کنید.

نظر بونوچی درباره باخت یوونتوس

به گزارش “اخبار اسپرت”، چندی پیش مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به پایان رسید و یوونتوس موفق شد بالاتر از مدافع عنوان قهرمانی یعنی چلسی به عنوان تیم صدرنشین راهی مرحله یک هشتم نهایی شود. با این حال بیانکونری در دور گروهی یک شکست سنگین و چهار گله را مقابل چلسی در استمفوردبریج متحمل شد؛ موضوعی که حالا لئوناردو بونوچی دلیل آن را توضیح داده است.

بونوچی درباره شکست سنگین مقابل چلسی در لیگ قهرمانان گفت: “ما چند هفته پیش در لندن مقابل چلسی بازی کردیم، جایی که 4-0 شکست خوردیم.  آنها ریتم سریع‌تری دارند. ما فوتبال فیزیکی بیشتری بازی می کنیم. وقتی از لیگ به لیگ قهرمانان می‌روید، جایی که با تیم‌هایی با ریتم‌های متفاوت روبرو می‌شوید، باید فوراً خود را وفق دهید.”

ایتالیا چندی پیش در رقابت های یورو به مقام قهرمانی رسید و در فینال انگلیس را شکست داد. جایی که آنها شادی زاید الوصفی از خود به نمایش گذاشتند که با واکنش تند نشریات انگلیسی روبرو شد. بونوچی در این باره گفت: “من نمی دانم آنها چه گفتند.  بسیاری از ایتالیایی ها برای ما نامه نوشتند و از ما تشکر کردند که توا

حتما ببینید

خوشحالی هواداران رئال: بترسید! هازارد برگشته است

به گزارش اخبار اسپرت، ادن هازارد، ستاره بلژیکی رئال مادرید، ستاره این تیم در جریان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *