تبریک عزیزی خادم به مناسبت صعود به جام جهانی

به گزارش اخبار اسپرت، رئیس فدراسیون فوتبال ایران در پیامی جداگانه بعد از صحبت‌های خود در پایان مسابقه ایران-عراق، صعود به جام جهانی را تبریک گفت. در ادامه مطلب با سایت اخبار اسپرت ما را همراهی کنید.

تبریک عزیزی خادم به مناسبت صعود به جام جهانی

به گزارش اخبار اسپرت شهاب‌الدین عزیزی‌خادم رئیس فدراسیون فوتبال که در ورزشگاه آزادی حاضر بود و در روز مسابقه حساس ایران-عراق به استقبال میهمانان نام‌آشنایی چون معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر ورزش و جوانان می‌رفت و بعد از پایان بازی، از معجزه در فوتبال ایران در ماه‌های گذشته در مسیر صعود به جام جهانی سخن گفت و این دستاورد تاریخی و ثبت سریع‌ترین صعود را در ادوار جام جهانی به مردم ایران عرض تبریک داشت، حالا پیام تبریک جداگانه‌ای را صادر کرده است.

 رئیس فدراسیون فوتبال این موفقیت بزرگ را خدمت رهبر معظم انقلاب و خانواده های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران عزیز و تمامی ایرانیان عزیز در سراسر جهان، ارکان نظام و قوای سه گانه به خصوص ریاست محترم جمهوری و وزیر محترم ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک، آحاد ملت شریف ایران، کادر فنی و بازیکنان تیم ملی ایران تبریک گفت.

عزیزی خادم ابراز امیدواری کرد که نمایش غرور انگیز جوانان برومند و شایسته ایران که منجر به راهیابی شکوهمند تیم ملی فوتبال به جام جهانی 2022 قطر شده است، کام ملت شریف ایران را شیرین کرده باشد و با دعای خیر حضرت ولی عصر (عج) و مردم شریف ایران شاهد موفقیتهای چشمگیر آنان در رقابتهای جام جهانی 2022 قطر و 2023 جام ملتهای آسیا (پکن-چین) باشیم.

حتما ببینید

خبر نهایی؛ کی‌روش جایگزین اسکوچیچ شد

به گزارش اخبار اسپرت، کارلوس کی روش سرمربی قطعی ایران در جام جهانی 2022 خواهد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *