نظر منفی هواداران استقلال نسبت به معاوضه بازیکنان

به گزارش اخبار اسپرت ، هواداران استقلال معتقدند در بحث معاوضه بازیکن این آبی‌ها هستند که متضرر خواهند شد. در ادامه مطلب با سایت اخبار اسپرت ما را همراهی کنید.

نظر منفی هواداران استقلال نسبت به معاوضه بازیکنان

بعد از اینکه انتقال رشید مظاهری به فولاد منتفی شد آبی‌ها به دنبال معاوضه متین کریم زاده و آرش رضاوند با حردانی مدافع ملی پوش فولاد بودند. پیشنهادی که در نهایت با مخالفت نکونام همراه شد. اما اصرار مجیدی به جذب حردانی ناگهان با جایگزین شدن یک نام دور از انتظار در بحث معاوضه همراه شد. استقلالی‌ها برای جذب بازیکن مد نظر مجیدی حاضر شدند عارف آقاسی را هم همراه رضاوند به فولاد بدهند تا حردانی آبی پوش شود.

نکته عجیب اینکه قرارداد آقاسی قطعی خواهد بود و این رضاوند است که صورت قرضی رهی فولاد خواهد شد. هواداران استقلال بعد از انتشار این خبر به شدت علیه این معاوضه موضع گرفتند. آبی‌ها به دو دلیل این معاوضه را به ضرر استقلال می‌دانند. چرا که آنها معتقدند ارزش آقاسی و رضاوند مجموعا بیشتر از حردانی است و استقلال نباید زیر بار چنین معاوضه‌ای می‌رفت.

در ثانی استقلالی‌ها که در نیم فصل انتقادات تندی را علیه رضاوند مطرح کرده بودند معتقدند این بازیکن باید قطعی جدا شود و قرارداد آقاسی باید قرضی باشد.

کانال‌های هواداری و هواداران استقلال در فضای مجازی به شدت مخالف فروش قطعی عارف آقاسی هستند. مدافع ملی پوشی که در اواخر نیم فصل اول جای خود را در ترکیب ثابت استقلال پیدا کرده بود و حتی به تیم ملی هم دعوت شد. استقلالی‌ها معتقدند مدافعی با کیفیت آغاسی در لیگ به سختی پیدا می‌شود و با توجه به خبرهایی که در خصوص مشمول شدن مرادمند و یزدانی وجود دارد فروش او ریسک بزرگی است.

باید دید در نهایت معاوضه بازیکن میان استقلال و فولاد به کجا خواهد انجامید. استقلال در خط دفاعی مرادمند، یزدانی و دانشگر را در اختیار دارد و عارف غلامی هم قرار است نیم فصل دوم به جمع آبی‌ها اضافه شود اما او مدت‌ها از ترکیب دور بوده و رسیدن به شرایط مطلوب برای او زمانبر خواهد بود.

حتما ببینید

پرونده ارسلان مطهری در کمیته تعیین وضعیت

به گزارش اخبار اسپرت، جمشید نورشرق رئیس کمیته تعیین وضعیت از باز شدن پرونده ارسلان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *