رویارویی استقلال و فجر سپاسی بدون حضور بازیکنان اصلی

به گزارش اخبار اسپرت ، تیم استقلال در حالی امشب به مصاف فجر سپاسی می‌رود که تعدادی از بازیکنان این تیم به دلایل مختلف امکان حضور در این بازی را ندارند. در ادامه مطلب با سایت اخبار اسپرت ما را همراهی کنید.

رویارویی استقلال و فجر سپاسی بدون حضور بازیکنان اصلی

آبی پوشان تهران صدرنشین رقابتهای لیگ برتر امشب و از ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی به مصاف فجر شهید سپاسی شیراز می‌روند که این دیدار در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر است. مجیدی در حالی تیمش را برای این بازی آماده می‌کند که سیاوش یزدانی، محمد حسین مرادمند و وریا غفوری را حتماً، محمد دانشگر و ابوالفضل جلالی را احتمالاً در اختیار نخواهد داشت.

به اردوی آبی پوشان از هفته گذشته یک هافبک چپ پای ازبک به نام عزیز بک آمانوف اضافه شد که در اولین آزمون خود در دیداری خارج از خانه در تبریز مقابل تراکتور به میدان رفت تا جای خالی زبیر نیک نفس را در میانه میدان پر کند و بنا به نظر اغلب کارشناسان این چپ پای ازبک در اولین تجربه حضور در استقلال عملکرد خوبی داشت.

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال روز گذشته و در نشست خبری پیش از بازی مقابل فجر سپاسی در خصوص این بازیکن صحبت کرد و با صراحت از حضور او مقابل سپاسی یاد کرد.

باتوجه به بازگشت زبیر نیک نفس به ترکیب آبی پوشان و قرار گرفتن او در کنار مهدی مهدی پور، به احتمال بسیار زیاد آمانوف امشب شرح وظایفی متفاوت نسبت به اولین حضورش در استقلال خواهد داشت و با به بازی گرفته شدن در یک خط جلوتر و نزدیک تر به خط حمله، نقش بیشتری در طراحی حملات و ارسال پاس‌های کلیدی برای مهاجمان این تیم بر عهده خواهد گرفت.

آمانوف بعد از کوین یامگا و رودی ژستد سومین بازیکن خارجی این فصل آبی پوشان است که در خط میانی بازی می‌کند و مثل دو خارجی دیگر از بازیکنان فاز تهاجمی این تیم است.

حتما ببینید

پرونده ارسلان مطهری در کمیته تعیین وضعیت

به گزارش اخبار اسپرت، جمشید نورشرق رئیس کمیته تعیین وضعیت از باز شدن پرونده ارسلان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *