پیشکسوت استقلال : هرکس گفته استقلال ترسیده حرف مفت زده !

به گزارش اخبار اسپرت، پیشکسوت استقلال گفت: دو برادرم را به خاطر بیماری کرونا از دست دادم و خودم هم به همین علت سه ماه پیش ۸ روز در بیمارستان بستری بودم. در ادامه مطلب با سایت اخبار اسپرت ما را همراهی کنید.

شیوع بیماری کرونا بین اعضای تیم استقلال موجی از نگرانی را بین مدیران باشگاه و البته طرفداران این تیم که در بهترین شرایط در جدول لیگ برتر امتیاز کسب می‌کرد به وجود آورده است. سعید مراغه چیان در گفتگو با خبر ورزشی، درباره بیماری کرونا و ضایعه در گذشت دو برادرش به علت همین بیماری همچنین شایعاتی که عنوان شده استقلالی‌ها اعلام کرده اند که کرونا دارند تا با پیکان بازی نکنند اظهاراتی را مطرح کرد.

پیشکسوت استقلال : هرکس گفته استقلال ترسیده حرف مفت زده !

برادر شما به دلیل بیماری کرونا از دنیا رفت؟

بله! البته من دو برادرم را به علت بیماری کرونا از دست دادم. متاسفانه برادر بزرگترم عبدالوهاب مراغه‌چیان به دلیل تشخیص اشتباه پزشک که گفته بود یک سرماخوردگی ساده دارد یک هفته در خانه استراحت کرد ولی بعد متوجه شدیم که ریه او درگیر کرونا شده و در نهایت از دنیا رفت. برادر دوم من هم تقریبا ۴ ماه پیش به همین علت دار فانی را وداع گفت. علی مراغه‌چیان فوتبالیست نبود ولی او هم دروازه‌بانی می‌کرد و به صورت غیر حرفه ای به فوتبال می‌پرداخت. اما برادر بزرگم عبدالوهاب در تیم تراکتور و همین استقلال عضویت داشت.

خبر دارید که استقلالی‌ها هم به این بیماری مبتلا شده اند؟

بله متاسفانه این شرایط در بدترین زمان برای تیمی‌مثل استقلال که در اوج فوتبال خودش بود اتفاق افتاد که فکر می‌کنم از هر نظر به ضرر تیم شد. همه منتظر بودند استقلال با این روند خوب هم به لحاظ نتیجه‌گیری و هم در شرایط روحی روانی عالی در جام حذفی هم موفق شود اما حالا این شرایط برایش دردسرساز خواهد شد.

چطور؟

قطعاً پس از بهبودی، بازیکنانی که ۱۰ تا ۱۵ روز در قرنطینه هستند با ضعف بدنی به تمرینات بر می‌گردند و تا بخواهند به شرایط بازی آخر مقابل نفت مسجدسلیمان برسند زمان می‌برد و ممکن است استقلال چند بازی را از دست بدهد. البته خوب است که تعطیلات نیم فصل در پیش است ولی این هم به ضرر تیم است چون تمرینات تاکتیکی و بدنسازی تیم مختل می‌شود.

به نظر شما چرا این همه بازیکن به این بیماری مبتلا شدند؟

متاسفانه جوان‌ترها این موضوع را سرسری می‌گیرند. بهتر است حتی اگر احساس سرماخوردگی هم می‌کنند بروند و تست بدهند. این بیماری شوخی بردار نیست. من خودم هشت روز در بیمارستان بستری بودم و شرایط بدی داشتم.

عده ‌ای مدعی شده‌اند که استقلال از پیکان ترسیده و این موضوع را بهانه کرده که ما کرونا داریم تا بازی نکند. به نظر شما این شایعات تا چه اندازه درباره استقلال درست است؟

اینها خنده دار است! هرکس گفته استقلال ترسیده حرف مفت زده است. استقلال کجا ترسیده؟ ما به همه حریفان احترام می‌گذاریم ولی تیمی‌مثل استقلال چرا باید از پیکان بترسد؟ اتفاقاً استقلال از خدا می‌خواسته که بازی اش برگزار شود. بچه‌های این تیم به لحاظ روحی روانی و انگیزه در بهترین شرایط هستند. ما خودمان فوتبال بازی کرده ایم و می‌دانیم تیمی‌که هر هفته برنده می‌شود و در صدر جدول است عطش بازی کردن دارد. کسانی که این شایعات را درست می‌کنند فقط وقتشان را تلف می‌کنند.

حتما ببینید

پرونده ارسلان مطهری در کمیته تعیین وضعیت

به گزارش اخبار اسپرت، جمشید نورشرق رئیس کمیته تعیین وضعیت از باز شدن پرونده ارسلان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *