مسابقات دور برگشت به نفع استقلال

به گزارش اخبار اسپرت، براساس قرعه کش بیست و یکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر، شاگردان فرهاد مجیدی در دور برگشت بیشتر مسابقات‌شان را در تهران برگزار می‌کنند. در ادامه مطلب با سایت اخبار اسپرت ما را همراهی کنید.

مسابقات دور برگشت به نفع استقلال

تیم استقلال در حالی دور رفت لیگ برتر را به پایان رساند که بازی‌های خودش مقابل تیم‌های ذوب آهن، فجر سپاسی، گل گهر سیرجان، صنعت نفت آبادان، شهر خودرو مشهد، آلومینیوم اراک و نفت مسجد سلیمان را در بیرون از خانه برگزار کرد. این در حالی بود که این تیم دیدار مقابل هوادار، تراکتور، نساجی، پرسپولیس، پیکان، سپاهان، فولاد و مس رفسنجان را در تهران انجام داد.

نگاهی به برنامه دیدارهای دور برگشت استقلال مشخص می‌کند این تیم علاوه بر سه بازی با تیم‌های تهرانی در پایتخت مقابل هوادار، پرسپولیس و پیکان در دور برگشت برای بازی خارج از خانه فقط ۵ بار به مسافرت می‌رود. براساس برنامه دور برگشت، این تیم باید از هفته هجدهم به بعد به ترتیب به شهرهای تبریز (تراکتور)، ساری (نساجی)، اصفهان (سپاهان)، اهواز (فولاد) و رفسنجان (مس) برود و سایر مسابقاتش را در تهران و در استادیوم آزادی یا استادیوم‌های شهید دستگردی و انقلاب کرج انجام بدهد.

این شرایط می‌تواند به تیم صدرنشین جدول لیگ برتر کمک کند تا در دور برگشت با خستگی کمتر ناشی از سفر به شهرهای مختلف و تمرکز روی تمرینات داخل تهران مسابقاتش را بدون تحمل سفر به شهرهای مختلف برگزار کند.

حتما ببینید

پرونده ارسلان مطهری در کمیته تعیین وضعیت

به گزارش اخبار اسپرت، جمشید نورشرق رئیس کمیته تعیین وضعیت از باز شدن پرونده ارسلان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *