کدام تیم در جذب دیبالا موفق خواهد بود ؟

به گزارش اخبار اسپرت، منچسترسیتی در حال بررسی شرایط جذب پائولو دیبالا، مهاجم آرژانتینی یوونتوس است. در ادامه مطلب با سایت اخبار اسپرت ما را همراهی کنید.

کدام تیم در جذب دیبالا موفق خواهد بود ؟

قرارداد دیبالا با باشگاه یوونتوس در ژوئن ۲۰۲۲ به پایان می‌رسد و تمدید این قرارداد بسیار دور از دسترس به نظر می‌رسد.

نام بسیاری از باشگاه‌های اروپایی در روزهای اخیر در کنار نام این بازیکن مطرح شده و حالا روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت مدعی شده که منچسترسیتی نیز به صف مشتریان دیبالا پیوسته است.

بسیاری از منابع ایتالیایی چند هفته قبل از امضای قرارداد جدیدی بین دیبالا و یوونتوس خبر داده بودند و گفته می‌شود که این توافق بر سر دستمزد سالانه ۱۰ میلیون یورو با بندهای پاداش انجام شده است اما مدیران یوونتوس با توجه به شرایط آمادگی و مصدومیت‌های این بازیکن تصمیم گرفتند که این پیشنهاد را پس گرفته و مبلغ مطرح شده برای دستمزد را کاهش دهند. این اتفاق باعث شد که این مهاجم آرژانتینی به‌شدت عصبانی شده و پیشنهاد جدید ارائه‌شده از سوی یووه را رد کند. به نظر می‌رسد که جدایی او از یووه در پایان فصل جاری به‌عنوان بازیکن آزاد قطعی است.

ظاهرا مبلغ پیشنهادی سیتی برای به خدمت گرفتن دیبالا، دستمزد سالانه ۱۰ میلیون یورو است که می‌تواند این بازیکن را برای حضور در این تیم وسوسه کند. با این حال باشگاه‌هایی چون لیورپول، تاتنهام و اینتر هم همچنان در تلاش هستند تا بتوانند نظر این بازیکن را برای امضای قرارداد در تابستان سال آینده جلب کنند.

حضور بپه ماروتا، مدیر سابق یووه، در اینتر می‌تواند در این مورد به سود آنها باشد، چرا که او همان مدیری است که دیبالا را در سال ۲۰۱۵ به یوونتوس منتقل کرد.

حتما ببینید

بهترین تیم های تاریخ سری آ

اخبار روز فوتبال با سایت اخبار اسپرت : تیم‌های فوتبال ایتالیا با مجموع 48 جام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *