پول نقد در جیب بازیکنان تاجیک

به گزارش اخبار اسپرت ، وحدت هنانوف و منوچهر صفروف نفری ۱۰ هزار دلار بابت قراردادهای خود از باشگاه پرسپولیس گرفته و سپس راهی کشور خود تاجیکستان شدند. در ادامه مطلب با سایت اخبار اسپرت ما را همراهی کنید.

پول نقد در جیب بازیکنان تاجیک

درشرایطی که پرداخت پول به بازیکنان خارجی به معضلی بزرگ برای باشگاه پرسپولیس تبدیل شده است، منوچهرصفروف و وحدت هنانوف دو بازیکن تاجیکستانی پول خود را نقد و از طریق مدیربرنامه هایشان در تهران دریافت کردند.

این درحالیست که بازیکنان پرسپولیس در روزهای گذشته در اعتراض به بدقولی های باشگاه تصمیم گرفتند در تمرینات شرکت نکنند.

 مدیریت باشگاه پرسپولیس که روز پنجشنبه گذشته فقط ۸ درصد از قرارداد اعضای تیم را پرداخت کرده و میزان دریافتی آنها را به حدود ۲۸ درصد رسانده است، به آنها قول داده هفته آینده هم باقی‌مانده مبلغ وعده داده شده را به حساب‌شان واریز کند تا میزان دریافتی آنها به ۳۵ درصد برسد. هرچند واریزی محدودی که  انجام شد، باز هم بازیکنان را راضی به بازگشت به تمرینات نکرد.

همچنین باشگاه پرسپولیس پس از چند ماه حقوق کارمندان این باشگاه را که درمجموع رقمی حدود یک میلیارد تومان می شد به حساب آنها واریز کرد.

گفتنی است کارمندان باشگاه پرسپولیس حدود ۴ ماهی می شد که هیچ دریافتی از این باشگاه نداشتند و رضا درویش در اولین اقدام این حقوق معوقه را پرداخت کرد.

حتما ببینید

جلسه مدیران پرسپولیس با کاوه رضایی

به گزارش اخبار اسپرت، بعد از به بن‌بست رسیدن تلاش‌ها برای حضور کاوه رضایی در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *