طاهری : بازیکنان استقلال لیاقت حضور در ترکیب ثابت تیم ملی را دارند

به گزارش اخبار اسپرت ، بیژن طاهری سرپرست استقلال معتقد است بازیکنان این تیم لیاقت بازی در ترکیب ثابت تیم ملی را دارند. در ادامه مطلب با سایت اخبار اسپرت ما را همراهی کنید.

طاهری : بازیکنان استقلال لیاقت حضور در ترکیب ثابت تیم ملی را دارند

بیژن طاهری در گفت‌وگو با خبر ورزشی اذعان کرد علاوه بر سیاوش یزدانی و عارف آقاسی، بازیکنان دیگری هم در استقلال هستند که می‌توانند به عنوان مهره‌های تیم ملی وارد زمین شوند و بدرخشند.

تمرینات استقلال دوباره شروع می‌شود؟

بله، شکر خدا شرایط بهتر شده و اگر مشکلی پیش نیاید بعدازظهر شنبه کارمان را شروع  و مهیای بازی با پیکان و ادامه رقابت‌های لیگ برتر خواهیم شد.

از صعود تیم ملی به جام جهانی برایمان بگویید!

واقعاً از خوشحالی مردم و موفقیت فوتبال ایران خوشحال هستم. این  صعود مرهون زحمات همه مربیانی است که چنین بازیکنان ارزشمندی را پرورش دادند و کادر فنی محترم تیم ملی هم آنها را با یکدیگر هماهنگ کردند و زحمت کشیدند تا زمینه برای حضور مجدد ایران در جام جهانی فراهم شود. اینکه بدون استرس راهی جام جهانی شدیم اتفاق بسیار ارزشمندی است.  قبلاً گفتم و باز هم تکرار می‌کنم تیم کنونی می‌تواند بهترین تیم ملی ایران باشد. این مجموعه می‌تواند در قطر شگفتی‌ساز و از گروهش در جام جهانی هم صعود کند. بچه‌ها با جان و دل بازی کردند. همه دیدیم مهدی طارمی با چه مشکلاتی خود را به ایران رساند ولی آن گل ارزشمند را به ثمر رساند. تیم‌ملی یک مقداری استرس صعود داشت و به همین خاطر چند موقعیت خوب را از دست داد ولی باز هم توانستیم قدرت خودمان را دیکته و به جام جهانی برسیم.

به نظر شما در بازی‌های تشریفاتی بعدی از یزدانی و آقاسی باید استفاده شود؟

کادر فنی تیم ملی برای موفقیت تلاش می‌کنند ولی معتقدم سیاوش یزدانی و عارف آقاسی حتی قبل از اینکه حضور ایران در جام جهانی قطعی شود هم شایستگی پوشیدن پیراهن تیم ملی و بازی کردن برای این تیم را داشتند. هنوز هم دارند. علاوه بر این دو بازیکن، استقلال چهره‌های ارزشمند دیگری هم دارد که می‌توانند برای تیم ملی وارد میدان شوند. امیدوارم شرایط به گونه‌ای فراهم شود که بازیکنان شایسته استقلال در ادامه پیکارهای انتخابی و مرحله اصلی جام جهانی بدرخشند چون واقعاً لیاقت و توانایی آن را دارند.

حتما ببینید

پرونده ارسلان مطهری در کمیته تعیین وضعیت

به گزارش اخبار اسپرت، جمشید نورشرق رئیس کمیته تعیین وضعیت از باز شدن پرونده ارسلان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *