بیژن طاهری : ما برای بازی با پیکان لحظه شماری می کنیم

به گزارش اخبار اسپرت، سرپرست تیم استقلال گفت: شایعات مربوط به بازی نکردن استقلال مقابل پیکان خنده دار است، چطور ممکن است تیم اول ایران از بازی مقابل پیکان بترسد؟ در ادامه مطلب با سایت اخبار اسپرت ما را همراهی کنید.

در ساعات گذشته پس از انتشار خبر کرونایی شدن تعداد زیادی از بازیکنان تیم استقلال در فضای مجازی شایعاتی مطرح شد که کادر فنی استقلال به خاطر بازی نکردن مقابل پیکان، بیماری کرونا را بهانه کرده‌اند. بیژن طاهری مدیر تیم استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشی، با رد شایعات منتشر شده در فضای مجازی درباره اتفاقات اخیر مربوط به بیماری کرونا در تیم استقلال اظهاراتی را مطرح کرد.

بیژن طاهری : ما برای بازی با پیکان لحظه شماری می کنیم

چه خبر از اوضاع و احوال تیم استقلال بعد از اخبار نگران کننده اخیر؟

متأسفانه تعدادی از بازیکنان و مربیان تیم به بیماری کرونا مبتلا شده اند و این موضوع باعث هراس همه اعضای تیم شده است.

می‌دانید این بیماری از چه طریق و توسط چه فردی منتقل شده است؟

هیچ کرونایی نمی‌داند که از کجا و توسط چه فردی به این بیماری مبتلا شده است. من خودم به همراه اعضای خانواده ام این بیماری سخت را تجربه کرده ایم و هنوز نمی‌دانیم با آن همه مراقبت از سوی خودم و اعضای خانواده ام از چه طریق به این مشکل مبتلا شدیم. حالا هم نمی‌دانیم این اتفاق در سفر به مسجدسلیمان رخ داده یا قبل‌تر از آن بوده است. چون هر کسی به کرونا مبتلا می‌شود بیماری‌اش بعد از ۱۴ تا ۲۰ روز بروز می‌کند. بازیکنان استقلال قبل از سفر به مسجدسلیمان همگی سرحال بودند ولی در روز ریکاوری بعد از بازی حال تمرین کردن نداشتند.

شایعه شده استقلال فقط چهار بیمار کرونایی دارد ولی در تعداد آنها بزرگنمایی می‌کند؟

چطور ممکن است چنین کاری بکنیم! وقتی سازمان لیگ خودش بیانیه می‌دهد و در آن اعلام می‌کند ۱۷ عضو تیم ما کرونا دارند چطور چنین چیزی ممکن است.

برخی بر این اعتقادند که استقلال به خاطر بازی نکردن مقابل پیکان به این بهانه متوسل شده تا بازی نکند؟

خنده دار است. چطور این حرف‌ها را می‌زنند؟ شما درباره تیم اول ایران حرف می‌زنید. تیمی‌که در کوران مسابقات است و همه جوره در جدول و زمین مسابقه حرف اول را می‌زند. ما چرا باید فرار کنیم؟ اتفاقا تیم ما حریف می‌طلبد. شاید باور نکنید ولی به محض تمام شدن بازی مقابل مسجدسلیمان همه به فکر بازی با پیکان بودند. عطش بازی بین بازیکنان ما تا جایی است که آنها برای رسیدن به بازی بعدی لحظه شماری می‌کنند، آن وقت بترسیم؟ با احترام به تیم پیکان باید بگویم مگر این تیم همان تیمی‌نیست که ما در لیگ سه گل به آنها زدیم و اگر دقت می‌کردیم سه تای دیگر هم می‌زدیم. فرار کنیم؟ این وصله‌ها به تیم استقلال نمی‌چسبد.

با این شرایط فکر می‌کنید بازی تان با هوادار برگزار شود؟

منتظریم تا جواب تست‌ها بیاید. ما دیروز تست دادیم و امروز هم دوباره تست دادیم. کرونا بیماری شوخی برداری نیست. آنهایی که می‌گویند ما فرار کردیم بدانند هدف اصلی اعضای تیم استقلال پس از اعلام این موضوع، نیّت خیر ما در رابطه با حریف مان بوده است که مبادا بازیکن، داور یا فردی در تیم مقابل به این بیماری مبتلا نشود.

حتما ببینید

پرونده ارسلان مطهری در کمیته تعیین وضعیت

به گزارش اخبار اسپرت، جمشید نورشرق رئیس کمیته تعیین وضعیت از باز شدن پرونده ارسلان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *