دیدار فابیو جانواریو از ایران

به گزارش اخبار اسپرت ، فابیو جانواریو هافبک طراح سال‌های نه چندان دور استقلال که برای دیدار از هم‌بازیان و دوستانش به ایران سفر کرده، امروز به دعوت دکتر مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال با ایشان دیدار کرد. در ادامه مطلب با سایت اخبار اسپرت ما را همراهی کنید.

دیدار فابیو جانواریو از ایران

فابیو جانواریو با مدیرعامل استقلال دیدار کرد. در ابتدای این دیدار مدیرعامل استقلال اظهار کرد: شما خاطرات خوبی را با استقلال داشته‌اید و افتخاراتی با این باشگاه به دست آورده‌اید و هواداران استقلال خیلی شما را دوست دارند. جغرافی و مرزها ما را از هم جدا نمی‌کند و یک فرآیند دوست داشتنی به اسم فوتبال ما را به هم گره زده است. 

در ادامه جانواریو اظهار کرد: از وقتی که برای ما گذاشتید، کمال تشکر را دارم. من استقلال را در برزیل همیشه معرفی کرده‌ام و امیدوارم که در ادامه هم این کار را بکنم. با وجود اینکه در برزیل هستم، نصف قلب من در ایران است و نصف قلب من آبی است. برای اولین بار یک باشگاه برزیل خواهان همکاری با ایران در حوزه فوتبال و به خصوص استقلال شده است.

در پایان این جلسه دکتر آجورلو از جانواریو و همراهانش خواست تا در اولین فرصت از آکادمی باشگاه استقلال هم دیدن کنند.

در این جلسه چندتن از مدیران سابق و فعلی فوتبال برزیل، جانواریو را همراهی کردند و پیراهنی را به رسم یادبود به مصطفی آجورلو اهدا کردند و مدیرعامل استقلال هم در مقابل، هدایایی را به این مهمانان اهدا کرد.

محمد مومنی عضو هیات مدیره، فرزاد نادری مدیر کمیته حرفه‌ای‌سازی و فرشید سمیعی معاون حقوقی باشگاه استقلال در این جلسه حاضر بودند.

حتما ببینید

پرونده ارسلان مطهری در کمیته تعیین وضعیت

به گزارش اخبار اسپرت، جمشید نورشرق رئیس کمیته تعیین وضعیت از باز شدن پرونده ارسلان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *