استقلال با کدام بازیکنان به مصاف هوادار می رود ؟

به گزارش اخبار اسپرت ، در بازی امروز فرهاد مجیدی ستاره نیم فصل اول خود یعنی کوین یامگا را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد. در ادامه مطلب با سایت اخبار اسپرت ما را همراهی کنید.

استقلال با کدام بازیکنان به مصاف هوادار می رود ؟

شاگردان فرهاد مجیدی امروز اولین بازی نیم فصل دوم خود را برابر هوادار برگزار خواهند کرد. دیدار دوتیم به دلیل ابتلای بازیکنان استقلال به کرونا پیش از این لغو شده بود. آبی ها برای اینکه فاصله‌شان را با پرسپولیس حفظ کند، در پی کسب ۳ امتیاز از این دیدار خارج از خانه هستند و در سمت مقابل نیز رضا عنایتی در پی جبران شکست دور رفت است و قصد ندارد در هر دو تقابلش با فرهاد مجیدی، تن به شکست بدهد.

در بازی امروز  فرهاد مجیدی ستاره نیم فصل اول خود یعنی کوین یامگا را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد.

سرمربی استقلال دیشب نام رشید مظاهری را از لیست این دیدار خط زد تا حسین حسینی  درون دروازه آبی ها قرار بگیرد و علیرضا رضایی هم نیمکت نشین باشد.

در خط دفاعی پس از اینکه سرانجام دو باشگاه استقلال و فولاد بر سر معاوضه بازیکنان خود به توافق رسیدند، نام عارف آقاسی از ترکیب اصلی خارج شد تا محمد دانشگر جایگزین او شود. بنابراین مثلث خط دفاعی آبی ها با حضور دانشگر،یزدانی و مرادمند شکل خواهد گرفت.

در خط میانی شاهد بازگشت ووریا غفوری به جناح راست استقلال خواهیم بود و در سمت چپ همچنان جعفر سلمانی به میدان خواهد رفت. ۲ هافبک دفاعی آبی ها هم زبیر نیک نفس و مهدی پور خواهند بود. مثلث هجومی آبی ها را هم در غیاب یامگا، حسین زاده، خاقانی و ژستد تشکیل خواهند داد.

ترکیب احتمالی استقلال:
حسین حسینی، سیاوش یزدانی، حسین مرادمند، محمد دانشگر، مهدی مهدی پور، زبیر نیک نفس، وریا غفوری، جعفر سلمانی، امیرحسین حسین زاده، سبحان خاقانی، رودی ژستد

حتما ببینید

پرونده ارسلان مطهری در کمیته تعیین وضعیت

به گزارش اخبار اسپرت، جمشید نورشرق رئیس کمیته تعیین وضعیت از باز شدن پرونده ارسلان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *