آخرین مذاکرات حردانی با استقلال

به گزارش اخبار اسپرت ، صالح حردانی پس از پایان دیدار تیم ملی ایران و امارات، برای انجام آخرین مذاکرات راهی دفتر آجورلو شد. در ادامه مطلب با سایت اخبار اسپرت ما را همراهی کنید.

آخرین مذاکرات حردانی با استقلال

به گزارش “اخبار اسپرت”، به نظر می رسد بالاخره انتظارات هواداران استقلال برای دیدن صالح حردانی با پیراهن آبی رو به پایان است و بازیکن ملی پوش فولاد، فاصله زیادی تا پیوستن به جمع شاگردان فرهاد مجیدی ندارد. انتقالی که اعلام رسمی آن تنها نیازمند گذشت زمان است.

حردانی مدافع راست جوانی که در فولاد و زیر نظر جواد نکونام چهره شد و خیلی زود توانست حضور در تیم ملی را نیز تجربه کند. این بازیکن پس از درخشش با لباس فولاد در فصل گذشته، نظر مثبت اسکوچیچ را نیز به خودش جلب کرد و این مسئله باعث شد تا تیم های زیادی خواهان به خدمت گیری او باشند.

استقلال یکی از مشتریان جدی صالح حردانی بود که در تابستان قصد داشت این بازیکن جوان و آینده دار را به خدمت بگیرد و حتی طرفین به توافقاتی نیز دست پیدا کردند اما فولادی ها موفق شدند در آخرین لحظات این بازیکن را در تیمشان حفظ کنند.

حتی تمدید قرارداد نیز باعث نشد مجیدی از فکر جذب صالح بیرون بیاید و استقلال در بازار نقل و انتقالات زمستانی یک بار دیگر برای به خدمت گرفتن این بازیکن اقدام کرد و به نظر می رسد در نهایت آبی ها موفق به جذب این بازیکن شده باشند.

حردانی امشب و پس از پایان دیدار تیم ملی برابر امارات، راهی ساختمان محل دفتر مصطفی آجورلو مدیرعامل استقلال شده تا طرفین آخرین مذاکرات خود را برای قطعی کردن این انتقال پیش ببرند.

در روزی که آرش رضاوند در تمرین استقلال حضور پیدا نکرد، شایعات معاوضه او با حردانی به اوج خود رسید و اکنون به نظر می رسد همه چیز مهیای این جابجایی میان دو باشگاه باشد و با پیوستن رضاوند به فولاد، حردانی نیز استقلالی شود.

حتما ببینید

پرونده ارسلان مطهری در کمیته تعیین وضعیت

به گزارش اخبار اسپرت، جمشید نورشرق رئیس کمیته تعیین وضعیت از باز شدن پرونده ارسلان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *