دعوت از علی کریمی برای پیوستن به تیم هوادار !

رضا عنایتی که به تازگی در یک برنامه فوتبالی که در شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود حضور یافته بود در ارتباط با مسائل مختلف مربوط به فوتبال کشورمان صحبت کرد.

رضا عنایتی در این برنامه مهمان خداداد عزیزی، آندرانیک تیموریان، مجتبی جباری و علی کریمی بود.

در بخشی از این برنامه صحبت‌های مجریان و مهمان به موضوع تناسب اندام فوتبالیست های ایرانی پس از کنار گذاشتن دوران اوج فوتبال شان اختصاص یافت که رضا عنایتی با اشاره به تناسب اندام علی کریمی به او توصیه کرد با این وضعیت جسمانی خوب، می‌تواند همین حالا در سطح لیگ برتر بازی کند. علی کریمی نیز در واکنش به این صحبت، پیشنهاد کرد که مانند دوران حضور محمد پنجعلی و مرتضی فنونی زاده در تیم پرسپولیس که فنونی‌زاده مقابل محمد پنجعلی می ایستاد و یک فوتبال ساکن را انجام می‌داد، می تواند به پرسپولیس برود و به یحیی گل محمدی کمک کند.

در همین بین رضا عنایتی از علی کریمی دعوت کرد به تیم او برود و در نیم فصل دوم برای هوادار توپ بزند که این موضوع با شوخی خداداد عزیزی و دیگر میزبانان سرمربی تیم هوادار همراه شد.

ناگفته نماند؛ این برنامه در روزهای اخیر ضبط شده بود که رضا عنایتی خود و تیمش را برای دیدار مقابل استقلال در هفته شانزدهم لیگ برتر آماده می کرد چرا که وقتی علی کریمی از او پرسید چرا خودش با شرایط فیزیکی مناسب بازی نمی کند رضا عنایتی به زانوی آسیب دیده اش اشاره کرد و گفت که رباط صلیبی اش پاره است و باید در آینده نزدیک آن را به تیغ جراحان بسپارد.

زانوی عنایتی به تازگی در دیدار تیم ۹۸ با منتخب سرخابی ها در سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی دچار آسیب دیدگی شد.

دیدار معوقه تیم‌های هوادار و استقلال در چارچوب هفته اول دور برگشت از ساعت ۱۷ روز جمعه هفته جاری پانزدهم بهمن ماه در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می‌شود.