چرا رونالدو از لیست منچستر خط خورد ؟

به گزارش اخبار اسپرت، رالف رانگنیک، سرمربی منچستریونایتد، تایید کرد که کریستیانو رونالدو به دلیل مصدومیت دیدار برابر استون ویلا را از دست داده است. در ادامه مطلب با سایت اخبار اسپرت ما را همراهی کنید.

چرا رونالدو از لیست منچستر خط خورد ؟

به گزارش “اخبار اسپرت”، منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس روزهای خوبی را تجربه نمی کند. آن ها بعد از برکناری اوله گنار سولسشر و روی کارآمدن رالف رانگنیک پر فراز و نشیب ظاهر شده اند و حالا به نظر می رسد که تمرکز بیشتری روی جام حذفی بگذارند.

شیاطین سرخ از دقایقی دیگر در چارچوب دور سوم رقابت‌های جام حذفی انگلیس یا همان FA CUP به مصاف استون ویلا خواهند رفت؛ تیمی که به وضوح بعد از روی کار آمدن استیون جرارد با پیشرفت قابل توجهی مواجه شده و قطعاً شاگردان رالف رانگنیک برای پیروزی در مسابقه امشب و صعود به مرحله بعدی جام حذفی کارآسانی پیش رو نخواهند داشت‌‌.

در حالی که تصور می‌شد منچستریونایتد با تمام قوا در این مسابقه حساس حاضر شود، دقایقی قبل مشخص شد که نام کریستیانو رونالدو از لیست این تیم خط خورده است؛ موضوعی که حالا رالف رانگنیک درباره آن توضیح داده است. سرمربی منچستریونایتد در این باره گفت: “دیروز قبل از تمرین با کریستیانو صحبت کردم و او گفت که در چند روز گذشته مشکلاتی داشته است. او مشکلات جزئی ستون فقرات دارد و در نهایت تصمیم گرفتیم که در بازی جام حذفی ریسک نکنیم. دیداری  که می تواند 120 دقیقه طول بکشد.”

حتما ببینید

دمبله: واقعا خوشحال شدم امباپه به رئال نرفت

به گزارش اخبار اسپرت، عثمان دمبله از اینکه کیلیان امباپه به رئال پاسخ منفی داد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *