آنتونیو مارسیال به سویا پیوست

به گزارش اخبار اسپرت، به نظر می‌رسد آنتونی مارسیال نهایتا در نقل و انتقالات ژانویه راهی سویا خواهد شد. در ادامه مطلب با سایت اخبار اسپرت ما را همراهی کنید.

آنتونیو مارسیال به سویا پیوست

به گزارش “اخبار اسپرت”، آنتونی مارسیال از حضور در منچستریونایتد ناراضی بوده و برای یک تجربه جدید آماده می شود. در واقع اصلا بعید نیست که این ستاره فرانسوی در همین نقل و انتقالات ژانویه از جمع شیاطین سرخ جدا شود. این در حالی است که از یوونتوس به عنوان یکی از مهمترین مشتریان او یاد می شد.

با این حال اکنون توتومرکاتو گزارشی منتشر کرده و مدعی شده که مذاکرات بین آنتونی مارسیال و باشگاه سویا با پیشرفت قابل توجهی مواجه شده و این بازیکن در آستانه انتقال به تیم اسپانیایی قرار گرفته است. سویا با آنتونی مارسیال به توافق شخصی دست یافته و اکنون فقط توافق با منچستر یونایتد باقی مانده است.

با توجه به این گزارش باید انتقال مهاجم فرانسوی به بیانکونری را منتفی دانست و در واقع حالا باشگاه یوونتوس باید به دنبال یک بازیکن دیگر در فاز هجومی برود. از طرفی گزارش‌ها حاکی از آن است که جدایی آلوارو موراتا از یوونتوس منتفی شده بنابراین این باشگاه می‌تواند با هزینه کمتر یک مهاجم به خدمت بگیرد. البته این فرضیه هم وجود دارد که در صورت نبود شرایط و بازیکن مناسب، یوونتوس جذب مهاجم را تا تابستان به تعویق می‌اندازد.

حتما ببینید

اشتباه عجیب پی‌اس‌جی هنگام خرید کاپیتان والنسیا

به گزارش اخبار اسپرت، پی اس جی برای خرید کارلوس سولر از باشگاه والنسیا، دو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *