صحبت های تونی کروس بعد از دریافت کارت زرد

به گزارش اخبار اسپرت، تونی کروس به اعتراض اخیرش به داور بازی رئال مادرید و الچه که باعث شد او کارت زرد دریافت کند واکنش نشان داد. در ادامه مطلب با سایت اخبار اسپرت ما را همراهی کنید.

صحبت های تونی کروس بعد از دریافت کارت زرد

به گزارش “اخبار اسپرت”، اخیرا در جریان دیدار الچه و رئال مادرید در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های کوپا دل ری بود که تونی کروس به دلیل اعتراض به داور کارت زرد دریافت کرد. با این حال در این صحنه کاملا حق با ستاره آلمانی بود چرا که او هیچ برخوردی با بازیکن حریف نداشت و این مسئله در تصاویر تلویزیونی نیز کاملا مشخص بود.

با این حال تونی کروس اکنون صحبت های جالبی درباره آن صحنه انجام داده و می‌گوید: “در لحظاتی که احساسات شدید وجود دارد آرام ماندن دشوار می شود. ممکن است این وضعیت را در بازی برابر الچه که من کارت زرد دریافت کردم دیده باشید. به طور کلی با آن موافق نبودم. البته فکر می‌کنم زمانی که با یک تصمیم موافق نیستید اشکالی ندارد که با داور یا بازیکنان دیگر بحث کنید. با این حال، قویاً معتقدم که مهم است که در زمین با احترام رفتار کنید، به خصوص برای اینکه الگوی خوبی برای بازی باشید.”

کروس در ادامه تاکید کرد که همواره باید احترام ها حفظ شود. او گفت: “گاهی اوقات با توجه به احساساتی که در زمین مسابقه وجود دارد، کنترل کردن خود دشوار می شود. اما من و بقیه باید به یاد داشته باشیم که چه کسانی ما را تماشا می‌کنند. سعی می‌کنم این ارزش ها را چه در داخل و چه در خارج از زمین و همچنین آکادمی تونی‌کروس آموزش دهم.”

حتما ببینید

اشتباه عجیب پی‌اس‌جی هنگام خرید کاپیتان والنسیا

به گزارش اخبار اسپرت، پی اس جی برای خرید کارلوس سولر از باشگاه والنسیا، دو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *