ستاره ها در آسمان بارسلونا خواهند ماند

به گزارش اخبار اسپرت، اسپورت مدعی شد دو ستاره هلندی بارسلونا یعنی ممفیس دیپای و فرانکی دی یونگ در این تیم باقی خواهند ماند. در ادامه مطلب با سایت اخبار اسپرت ما را همراهی کنید.

ستاره ها در آسمان بارسلونا خواهند ماند

به گزارش “اخبار اسپرت”، بعد از نمایش‌های درخشان فرانکی دی‌یونگ در ترکیب آژاکس بود که چشم باشگاه‌های بزرگ اروپایی به این ستاره جوان و هلندی دوخته شد اما نهایتاً این بارسلونا بود که گوی سبقت را از رقبای خود از جمله پاری‌سن‌ژرمن ربود و توانست این بازیکن آینده‌دار را به خدمت بگیرد.

در حالی‌که تصور می‌شد فرانکی دی یونگ به یک مهره تاثیرگذار و کلیدی در بارسلونا تبدیل شود اما او همچنان نتوانسته انتظارات را در نوکمپ برآورده کند. اگرچه ستاره هلندی طی مدت زمان حضور خود در بارسا بازیکن ثابت و اصلی بوده اما در ارائه عملکردی مشابه با آن چیزی که در آژاکس به‌نمایش می‌گذاشت، ناتوان بوده است.

یکی دیگر از ستاره‌های هلندی بارسلونا که بعد از حضور رونالد کومان به این تیم ملحق شد، ممفیس دیپای بود. این بازیکن شروع نسبتا خوبی در بارسا داشت اما بعد از برکناری کومان و روی کار آمدن ژاوی، مثل قبل فرصت حضور در میدان را پیدا نمی کند.

وضعیت ایجاد شده برای این دو ستاره هلندی باعث شده که طی روزهای اخیر شایعاتی درباره جدایی آنها از بارسلونا به گوش برسد اما حالا اسپورت در گزارشی مدعی شده که بلوگرانا حداقل در مقطع کنونی هیچ برنامه ای برای فروش آنها ندارد و دیپای و دی‌یونگ در نوکمپ باقی خواهند ماند.

حتما ببینید

لوا بارسا را قهرمان کند، بعد صحبت می‌کنیم

به گزارش اخبار اسپرت، جوزپ پِدرِرول، مجری برنامه ال‌چیرینگیتو، معتقد است با وجود شروع بهتر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *