چالش جدید یزدانی و مرادمند

به گزارش اخبار اسپرت ، دو بازیکن تیم استقلال تهران برای ادامه همراهی این تیم در لیگ بیست و یکم با یک چالش مواجه هستند. در ادامه مطلب با سایت اخبار اسپرت ما را همراهی کنید.

 

 

چالش جدید یزدانی و مرادمند

بعد از تقابل تیم استقلال تهران در نیم فصل اول مقابل فولاد خوزستان، استعلامی که مسئولان این باشگاه از سازمان لیگ گرفتند یک نکته قابل توجه را در مورد دو بازیکن آبی پوشان تهرانی مشخص کرد.

این باشگاه خوزستانی از سازمان لیگ استعلامی مبنی بر وضعیت مشمولیت سربازی سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند درخواست کرد که در جواب سازمان لیگ مشخص شد این دو بازیکن به هنگام رویارویی با شاگردان جواد نکونام طبق مجور از پیش صادر شده، بدون مشکل می‌توانند این تیم را همراهی کنند.

حضور قانونی دو بازیکن در ترکیب این تیم طبق نامه‌ای که باشگاه استقلال از سازمان وظیفه عمومی ناجا به سازمان لیگ ارائه کرده تا روز نخست اسفندماه سال جاری است و از آن پس همراهی آنها در مسابقات رسمی مانع قانونی دارد.

اکنون مشخص است که بنابر تعهد قبلی به سازمان لیگ این دو بازیکن از هفته نوزدهم یعنی دیدار مقابل فجرسپاسی در تهران غیرقانونی است و برای ادامه فعالیت آنها باید نامه جدیدی از سوی سازمان وظیفه عمومی به سازمان لیگ ارائه شود. باشگاه استقلال اما برای ادامه فعالیت یزدانی در ماه گذشته اقدام کرده است.

با ارسال نامه‌ای به وزارت ورزش و جوانان، باشگاه استقلال به دلیل حضور سیاوش یزدانی در ترکیب تیم ملی خواستار استفاده از قانون “سرباز قهرمان” شده که به یزدانی اجازه می‌دهد شش ماه دیگر از زمان پایان مهلت معافیت تحصیلی، اعزام به خدمت مقدس سربازی را به تاخیر بیندازد. در این رابطه باشگاه در انتظار پاسخ رسمی از سوی نظام وظیفه است که به احتمال با موافقت رو به رو می‌شود.

همچنین مرادمند هم به دنبال دریافت کفالت است تا از این طریق از خدمت سربازی معاف شود. شایعات زیادی مبنی بر انتقال این دو بازیکن به باشگاه فجرشهیدسپاسی شیراز برای سپری کردن خدمت مقدس سربازی مطرح شد که این انتقال امکان پذیر نیست. نکته اول اینکه مهلت نقل و انتقالات تمام شده و نکته دیگر اینکه پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه فجر هم بسته است.

حتما ببینید

پرونده ارسلان مطهری در کمیته تعیین وضعیت

به گزارش اخبار اسپرت، جمشید نورشرق رئیس کمیته تعیین وضعیت از باز شدن پرونده ارسلان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *