پیراهن متفاوت فران تورس

به گزارش اخبار اسپرت ، در جریان بازی تیم‌های فوتبال بارسلونا و ناپولی تنها گلزن میزبان اسپانیایی پیراهنی به تن داشت که با پیراهن هم‌تیمی‌هایش تفاوتی محسوس داشت. در ادامه مطلب با سایت اخبار اسپرت ما را همراهی کنید.

پیراهن متفاوت فران تورس

فران تورس پس از تساوی یک – یک شب گذشته (پنجشنبه) بارسلونا مقابل ناپولی در نوکمپ در دور رفت از پلی‌آف صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا گریه کرد.

او با وجود اینکه با گلزنی از روی نقطه پنالتی بارسا را از شکست خانگی نجات داده بود، بابت از دست دادن موقعیت‌های گلزنی‌اش به حدی تحت فشار قرار داشت که نتوانست جلوی سرازیر شدن اشک‌هایش را بگیرد و در حالی به تونل رختکن‌ها رفت که یکی از اعضای تیم او را دلداری می‌‌داد و در پایان بازی هم کارلس پویول اسطوره بارسایی‌ها با انتشار پستی در توئیتر به او قوت قلب داد.

این اما تنها چیزی بود که تورس را در این بازی زیر ذره‌بین قرار دارد چون قبل از آن هم توجه هواداران به پیراهن او جلب شده بود که نه لوگوی بارسلونا را داشت نه لوگوی تولید کننده آن یعنی نایکی. این پیراهنی بود که تورس در نیمه دوم با آن به میدان رفت و با پیراهنش در نیمه اول فرق می‌کرد و همین موضوع کنجکاوی خیلی‌ها را برانگیخت.

طبق دلیل گزارش نشریه آ اس، ظاهراً دلیل نبود لوگوی بارسلونا و نایکی روی پیراهن تورس، درست چسبانده نشدن این دو لوگو روی پیراهن بازیکن سابق منچسترسیتی بوده که هیچ یک از بازیکنان دو تیم هنگام عوض کردن پیراهن‌های‌شان بین دو نیمه متوجه آن نشدند.

حتما ببینید

خوشحالی هواداران رئال: بترسید! هازارد برگشته است

به گزارش اخبار اسپرت، ادن هازارد، ستاره بلژیکی رئال مادرید، ستاره این تیم در جریان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *