4 ماه حبس برای بازیکن حیوان آزار

به گزارش اخبار اسپرت ، کورت زوما مدافع فرانسوی تیم وستهام به خاطر ضرب و شتم حیوان خانگی‌اش خیلی بیشتر از آن چیزی که فکرش را می‌کرد به دردسر افتاده است. در ادامه مطلب با سایت اخبار اسپرت ما را همراهی کنید.

4 ماه حبس برای بازیکن حیوان آزار

انتقادات گسترده در فضای مجازی و فسخ شدن قرارداد همکاری‌اش با شرکت آدیداس از سوی اسپانسر آلمان و هو شدن از سوی هواداران خودی و غیرخودی، تنها بخش کوچکی از تاوانی است که کورت زوما باید به خاطر کتک زدن گربه خانگی‌اش بپردازد.

کلیپی که چند روز پیش توسط بردار مدافع تیم وستهام در فضای مجازی پخش شد و بازیکن چلسی را در دو صحنه در حال لگد و مشت زدن به گربه خانگی‌اش نشان می‌داد، حالا او را با دردسرهای جدید مواجه کرده است.

علاوه بر اینکه سازمان حمایت از حقوق حیوانات گربه زوما را از او گرفته است،باشگاه وستهام نیز بازیکن خود را به خاطر حرکتی که انجام داده با حداکثر مبلغ ممکن به اندازه حقوق دو هفته بازیکن با رقم ۲۵۰ هزار پوند جریمه کرده است. در همین حال گروهی از کاربران فرانسوی شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی نیز خواهان خط خوردن نام زوما از فهرست تیم ملی فرانسه شده‌اند. این‌ها اما در قیاس با اتفاقی بدتری که می‌تواند برای بازیکن ۲۷ ساله وستهام رخ دهد، چیزی نیست.

به گزارش نشریه میرر، طبق ماده ۶-۱۱۳ قانون جزای فرانسه، شهروندان فرانسوی در صورت ارتکاب جرم در خارج از این کشور هم می‌توانند تحت پیگرد قانونی قرار بگیرند و به موجب وضع یکسری قوانین سختگیرانه در سال ۲۰۲۱ در فرانسه، بدرفتاری با حیوانات قابل مجازات حداکثر تا ۴ سال زندان و پرداخت جریمه نقدی معادل ۵۰ هزار پوند است.

حتما ببینید

بی‌اعتمادی تن‌هاخ به کاسمیرو؛ جدایی از رئال اشتباه بود؟

به گزارش اخبار اسپرت، کاسمیرو در بازی روز گذشته برابر آرسنال بازهم روی نیمکت منچستریونایتد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *