بن‌بست در مذاکرات مس و ذوب‌آهن بر سر ربیعی

به گزارش اخبار اسپرت، مذاکرات مدیران مس رفسنجان با مسئولان باشگاه ذوب آهن برای جذب محمد ربیعی تاکنون به نتیجه نرسیده است. در ادامه مطلب با سایت اخبار اسپرت ما را همراهی کنید.

بن‌بست در مذاکرات مس و ذوب‌آهن بر سر ربیعی

بعد از قطع همکاری محرم نویدکیا با مس رفسنجان مدیران این باشگاه برای انتخاب جانشین این سرمربی جلساتی را برگزار کردند و در چنین شرایطی گزینه اصلی خود را محمد ربیعی سرمربی ذوب‌آهن قرار دادند.

با توجه به تحت قرارداد بودن ربیعی با ذوب آهن مدیران مس رفسنجان باید رضایت باشگاه اصفهانی را در این انتقال جذب می‌کردند و به همین خاطر انتخاب سرمربی جدید نارنجی‌پوشان به تاخیر خورد و این تیم با هدایت امیرحسین پیروانی بازی گذشته خود مقابل استقلال خوزستان را انجام داد.

مسی‌ها در روزهای گذشته تلاش‌هایی را برای جذب محمد ربیعی از ذوب آهن انجام دادند اما به نتیجه مثبتی نرسیدند و از طرف دیگر پیروزی ۳ بر صفر و شیرین ذوب‌آهن مقابل استقلال هم مزید بر علت شد تا باشگاه اصفهانی بر حفظ سرمربی خود تاکید داشته باشد.

در چنین شرایطی می‌توان اینطور برداشت کرد که مذاکرات مس با ذوب‌آهن برای استخدام ربیعی تاکنون به بن بست خورده و بعید است اتفاق جدیدی در این باره رخ بدهد.

مسئولان باشگاه مس در تلاش هستند تا با گزینه‌های دیگر خود برای سرمربیگری این تیم مذاکره کنند و در نهایت باید دید چه کسی هدایت نارنجی پوشان را در ادامه رقابت‌های لیگ برتر برعهده می‌گیرد.

مس رفسنجان در پایان هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر با اندوخته ۵ امتیازی در رده چهاردهم جدول قرار گرفته و شرایط مناسبی را پشت سر نمی‌گذارد؛ هواداران این تیم در انتظار سرمربی جدید هستند تا بتوانند با شرایط بهتری کارشان را ادامه بدهند.

حتما ببینید

ساسان در اوج آمادگی مقابل آلومینیوم

به گزارش اخبار اسپرت، مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان به دنبال تداوم درخشش خود مقابل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *