رونمایی نساجی از سهرابیان مقابل آبی‌ها

به گزارش اخبار اسپرت، نساجی این هفته بعد از تعویق دیدارش برابر سپاهان مقابل استقلال خوزستان به میدان خواهد رفت. در ادامه مطلب با سایت اخبار اسپرت ما را همراهی کنید.

رونمایی نساجی از سهرابیان مقابل آبی‌ها

نساجی قائمشهر این هفته در خانه و در دیداری حساس مقابل استقلال خوزستان قرار خواهد گرفت. ساکت الهامی که فرصت مناسبی برای آماده‌سازی تیمش به واسطه فیفادی و در ادامه تعویق دیدارش برابر سپاهان، داشته اکنون امیدوار است طلسم عدم پیروزی در این فصل را بشکند و مقابل آبی‌های جنوبی با نتیجه مناسب کار را پایان دهد.

نساجی در تعطیلات موفق شد آرمین سهرابیان مدافع میانی استقلال را که به شکلی عجیب قراردادش با این تیم فسخ شده بود را به خدمت بگیرد. سهرابیان که در فصل گذشته به عنوان بازیکن ملی‌پوش پیراهن استقلال را بر تن کرده بود، در لیگ بیست و سوم یکی از نفرات مؤثر جواد نکونام محسوب می‌شد. با این حال در فصل جدید شرایطی عجیب رقم خورد تا این باشگاه قراردادش را برای ثبت قرارداد دیگر بازیکنان فسخ کند.

موضوعی که گلایه شدید سهرابیان را نیز در پی داشت و او اکنون در نساجی قائمشهر به کوین یامگا، هم‌تیمی فصل گذشته‌اش، اضافه شده و امیدوار است شرایط ایده‌آلی را دنبال کند. مدافع جدید نساجی در دیدار برابر استقلال خوزستان احتمالا اولین حضورش در ترکیب این تیم را پشت سر خواهد گذاشت و باید دید رونمایی او در قائمشهر با چه نتیجه‌ای برای نساجی همراه خواهد شد.

حتما ببینید

زمان پایان نیم‌فصل لیگ برتر مشخص شد

به گزارش اخبار اسپرت، مسابقات دور رفت لیگ برتر فوتبال در روز سیزدهم دی‌ماه به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *