رکورددار سیو، سیدحسین سقف آسیا را شکست!

به گزارش اخبار اسپرت، دروازه‌بان استقلال بالاتر از همه گلرهای لیگ نخبگان آسیا قرار گرفت. در ادامه مطلب با سایت اخبار اسپرت ما را همراهی کنید.

رکورددار سیو، سیدحسین سقف آسیا را شکست!

استقلال در شرایطی شب گذشته در سومین دیدارش در مرحله گروهی لیگ نخبگان آسیا با نتیجه یک بر صفر مقابل تیم پرستاره النصر عربستان شکست خورد که سید حسین حسینی نمایش درخشانی در این بازی ارائه داد و علی‌رغم دریافت یک گل، بارها مانع از فروپاشی دروازه آبی‌ها شد تا بهترین بازیکن تیمش باشد.

حسین حسینی در دیدار شب گذشته مقابل یاران کریستیانو رونالدو، توانست هشت سیو داشته باشد که 6 مهار توپ را داخل محوطه جریمه به ثبت رساند تا بتوان گفت بهترین بازی فصل او در سخت‌ترین مسابقه آبی‌ها رقم خورد.

کاپیتان استقلال در شرایطی که بارها مدافعان استقلال دچار اشتباه شدند و توپ بازیکنان النصر به چارچوب دروازه آبی‌ها می‌رفت، ایستادگی درخشانی داشت و فقط یک گل روی ریباند ضربه سر رونالدو و ضربه آیمریک لاپورت دریافت کرد.

با وجود اینکه نمایش موثر سید حسین حسینی همراه با کلین‌شیت نبود، اما عملکردش موجب شد تا حالا بیشترین آمار مهار توپ را بین تمام گلرهای لیگ نخبگان آسیا داشته باشد و بالاتر از هم قرار بگیرد.

حسینی در حال حاضر با 16 سیو، بیشتر از هر گلر دیگری در لیگ نخبگان آسیا مهار توپ داشته و پشت سر او هم پائولو ویکتور (الریان قطر) با 15 سیو و وانگ دالی (شاندونگ تایشان چین) قرار گرفته‌اند.

حتما ببینید

رسمی: رضا مهاجری سرمربی شمس آذر شد

به گزارش اخبار اسپرت، یکی از انتقال‌های جالب توجه در بین دو تیم خیبر خرم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *