لحظه به لحظه همراه با وضعیت تیم ملی

به گزارش اخبار اسپرت، کرونا، بارش شدید برف در ترکیه و لغو پروازها دست به دست هم داده تا بازیکنان تیم ملی در وضعیت عجیبی قرار بگیرند. در ادامه مطلب با سایت اخبار اسپرت ما را همراهی کنید.

لحظه به لحظه همراه با وضعیت تیم ملی

به گزارش “اخبار اسپرت”، در فاصله کمتر از 67 ساعت تا برگزاری دیدار تیم های ملی ایران و عراق، بازیکنان ملی پوش و لژیونرها در وضعیت عجیبی قرار دارند. پس از آنکه صبح امروز مشخص شد تست کرونای احمد نوراللهی بازیکن شباب الاهلی مثبت شده، پس از آن نیز اعلام شد که سردار آزمون و احسان حاج صفی دو لژیونر کلیدی تیم اسکوچیچ نیز به کرونا مبتلا شده اند.

بدین ترتیب غیبت 3 بازیکن اصلی تیم ملی در دیدار برابر عراق قطعی شد. اما مشکلات تیم ملی به همینجا محدود نمی شود چرا کریم انصاری‌فرد، مهدی طارمی، امیر عابدزاده و پیام نیازمند بازیکنانی هستند که به دلیل شرایط بد جوی در اروپا و لغو پروازها در استانبول تا این لحظه موفق به حضور در جمع ملی‌پوشان نشده اند.

اللهیار صیادمنش نیز قادر به همراه تیم ملی نیست. به دلیل انتقال او به هال سیتی انگلیس، این بازیکن پاسپورتش را در اختیار نداشته و قادر به حضور در ایران نیست. البته علیرضا جهانبخش توانسته است خودش را به اردو برساند.

مهدی ترابی، میلاد سرلک، شهاب زاهدی، سیاوش یزدانی، مهدی قایدی، امید نورافکن، وحید امیری، صالح حردانی، علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل‌زاده، سیدمجید حسینی، سامان قدوس، سعید عزت‌الهی، کمال کامیابی‌نیا، علی قلی‌زاده، سروش رفیعی و کاوه رضایی 19 بازیکنی هستند که در اردو حضور دارند.

حتما ببینید

خبر نهایی؛ کی‌روش جایگزین اسکوچیچ شد

به گزارش اخبار اسپرت، کارلوس کی روش سرمربی قطعی ایران در جام جهانی 2022 خواهد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *