بادامکی : لذت فوتبال به حضور تماشاچی است

به گزارش اخبار اسپرت ، حسین بادامکی معتقد است بازیکنان تیم ملی به دلیل تجربه بین‌المللی نسل طلایی فوتبال ما هستند. در ادامه مطلب با سایت اخبار اسپرت ما را همراهی کنید.

بادامکی : لذت فوتبال به حضور تماشاچی است

بادامکی درمورد صعود تیم ملی به جام جهانی بیان کرد:” تیم ملی موقعیت‌های زیادی به خصوص در نیمه اول داشت و خدا را شکر توانست به برتری برسد و به جام جهانی صعود کند. کادر فنی و بازیکنان تمام تلاش‌شان را به کار بردند و بعد از مدت ها یک صعود بی‌دغدغه به جام جهانی داشتیم و این به خاطر تلاش و تمرکز کادرفنی و بچه‌ها است.”

وی در مورد اینکه سه بازی بعدی تیم ملی حکم بازی تدارکاتی را دارد اظهار داشت:” فکر می کنم نتایج در سه بازی آینده در سیدبندی جام جهانی می‌تواند تاثیرگذار باشد. انشاالله بتوانیم نتایج مطلوب بگیریم زیرا تیم ملی پتانسیل این موضوع را دارد و حتی نیمکت‌نشینانش نیز بازیکنان بسیار خوبی هستند و جلوی عراق دیدید که در غیاب چند بازیکن اصلی‌مان توانستیم پیروز شویم. فکر می‌کنم این نسل تیم ملی خیلی خوب است و همه انگیزه دارند خودشان را ثابت کنند و این موضوع به بهتر شدن تیم ملی کمک می‌کند.”

بازیکن اسبق تیم ملی در مورد اینکه آیا این بازیکنان نسل طلایی تیم ملی ایران هستند یا خیر توضیح داد: ” در ادوار مختلف تیم ملی بازیکنان بسیار خوبی داشته ولی در این دوره بازیکنان در عین جوان بودن باتجربه هستند و این با تجربه بودن به خاطر حضور در لیگهای اروپایی است که واقعا تاثیر مثبت دارد. به یاد ندارم که بازیکنان اروپایی این تعداد در تیم ملی حضور داشته باشند. این حرفه‌ای‌گری به سایر بچه‌ها و رشد فوتبالی کمک کرده است.”

بادامکی در مورد حضور تماشاگران به خصوص بانوان عنوان کرد: فکر می‌کنم این موضوع فراموش نشدنی است به خصوص اینکه بانوان به استادیوم رفتند. امیدوارم از این اتفاقات بیشتر بیفتد زیرا لذت فوتبال این است که تماشاچی حضور داشته باشد. در بازی‌های لیگ هم مسئولین تدابیری بیندیشند که تماشاگر به استادیوم بیاید.باور کنید هیچ اتفاقی نمی افتد و فقط مردم می آیند و از دیدن فوتبال لذت می برند.”

حتما ببینید

خبر نهایی؛ کی‌روش جایگزین اسکوچیچ شد

به گزارش اخبار اسپرت، کارلوس کی روش سرمربی قطعی ایران در جام جهانی 2022 خواهد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *