سرمربی مس رفسنجان : با محاسبات من استقلال را شکست می دادیم

به گزارش اخبار اسپرت، سرمربی تیم مس رفسنجان اعتقاد دارد اگر شاگردانش روی گل سوم استقلال مرتکب اشتباه نمی شدند، حتما مقابل آبی پوشان کامبک می‌زدند و بازی را پیروز می‌شدند. در ادامه مطلب با سایت اخبار اسپرت ما را همراهی کنید.

سرمربی مس رفسنجان : با محاسبات من استقلال را شکست می دادیم

دیدار استقلال و مس رفسنجان در هفته چهاردهم لیگ برتر که به برتری آبی پوشان تهرانی انجامید، به گواه همه کارشناسان یکی از زیبا ترین بازی‌های این فصل بود.

تیم محمد ربیعی در این فصل هم زیبا بازی می‌کند و هم نتایج خوبی کسب کرده است. به همین بهانه با این مربی گفتگویی انجام دادیم که در زیر می‌خوانید.

عجب بازی سنگین و زیبایی بود، از نگاه ما، شما و تیمتان بهترین هفته بودید!

این نظر لطف کارشناسان خبرورزشی است. من همیشه سعی کردم شاگردانم فوتبال زیبا و تماشاگرپسندی را به نمایش بگذارند و از سیستم‌های متنوعی نیز استفاده می‌کنیم. باور کنید بعد از بازی با استقلال خیلی‌ها زنگ زدند یا پیام دادند که یکی از زیبا ترین بازی‌های فوتبال را دیدند و لذت بردند. آنها می‌گفتند حق مس شکست نبود.

البته استقلال در این فصل تیم قدرتمندی است و بی جهت نیست که صدرنشین شده است؟

 بله دقیقا، استقلال تیمی قابل احترام و بازی برابر این تیم بسیار سخت است. البته به جز ۵ دقیقه اول بازی که گل را دریافت کردیم، از حریف بهتر ظاهر شدیم و موقعیت‌های زیادی هم خلق کردیم. بهر حال فوتبال همین است و شاگردان مجیدی از اشتباهات ما کمال استفاده را کردند و با گل جواب اشتباهات ما را دادند، در واقع تیم من به تجربه بازیکنان استقلال باخت.

ظاهرا از این اشتباهات خیلی ناراحتی؟

روی پنالتی اول، مهدی ترکمان در آن گوشه محوطه جریمه نیازی به خطا کردن نداشت و یا پنالتی دوم که اول مدافع ما توپ را زد و هنوز فکر می‌کنم داور می‌توانست پنالتی نگیرد. در به ثمر رسیدن گل سوم هم که همه شاهد بودند چه شد. ما ۳ گل خوردیم که ۲ گل آن روی بی تجربگی بود.

بعد از شکست دررختکن با این بازیکنان که اشتباه کردند، برخورد کردید؟

نه، بازیکنانم تمام تلاش خود را کردند تا در این بازی امتیاز کسب کنیم و در بازی‌های قبلی نیز بهترین عملکرد را داشتند. به خاطر این اشتباهات کسی را تنبیه نخواهیم کرد و کسی را زیر سوال نمی‌بریم. از این اشتباهات درس می‌گیریم و در بازی‌های بعدی برای ما تجربه می‌شود.

قبل از اینکه گل سوم استقلال به ثمر برسد، امیدوار بودی شاگردانت گل دوم را بزنند و بازی مساوی شود؟

قبل از اینکه استقلال گل سوم را بزند، با نگاهی به اسکوربرد ورزشگاه محاسبه کردم با وقت‌های تلف شده ۹ دقیقه زمان داریم. با روشی که تعیین کرده بودیم قطعا گل دوم و سپس سوم را می‌زدیم تا با یک کامبک جالب استقلال را شکست دهیم ولی حیف…!

حتما ببینید

چرا کاپیتان سپاهان پیشنهاد استقلال را رد کرد

به گزارش اخبار اسپرت: کاپیتان سپاهان در گفت‌وگویی اختصاصی درباره موضوعات مختلف پیرامون خودش و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *