معرفی مدیر جدید تیم فوتبال سپاهان

به گزارش اخبار اسپرت، احسان بعیدی مدیر تیم فوتبال بزرگسالان سپاهان انتخاب و معرفی شد. در ادامه مطلب با سایت اخبار اسپرت ما را همراهی کنید.

معرفی مدیر جدید تیم فوتبال سپاهان

پیش از این طی سال‌های گذشته رضا فتاحی همواره این مسئولیت را برعهده داشته و فقط در شروع فصل گذشته بود که مهدی سلیمی به عنوان مدیر جدید تیم فوتبال باشگاه معرفی شد اما در میانه‌های مسابقات جای خود را به فتاحی داد.

حالا و در شرایطی که فتاحی سال‌ها افتخارات مهمی را با طلایی‌پوشان اصفهانی کسب کرده، جای خود را به یک مدیر جوان داده که البته احسان بعیدی هم در باشگاه ذوب‌آهن به عنوان مدیر رسانه روزهای خوشی را در کنار یحیی گل‌محمدی و سایر مربیان این تیم با کسب دو قهرمانی جام حذفی، یک سوپرجام و نیز نایب‌قهرمانی در جام حذفی تجربه کرده است.

بعیدی از چهره‌های ورزشی استان اصفهان به شمار می‌رود که پیش‌تر به عنوان معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان فعالیت داشته‌است. دبیر ورزشی کمیسیون ورزشی مجمع کلانشهرهای کشور و مدیر روابط عمومی این کمیسیون از سوابق سرپرست جدید سپاهان به شمار می‌رود.

احسان بعیدی طی دو سه سال اخیر به عنوان مجری در برنامه دیدار برتر شبکه اصفهان به بررسی و تجزیه و تحلیل سوژه‌های داغ ورزشی از جمله کارشناسی بازی‌های ذوب آهن و سپاهان پرداخت و حالا حضور پر مسئولیت و چالش جدیدی را در باشگاه سپاهان با هواداران پرشمارش تجربه خواهد کرد.

حتما ببینید

مثل زلاتان: سردار می‌خواهد به اروپا برگردد

به گزارش اخبار اسپرت، سردار آزمون در اولین دیدار شباب الاهلی در لیگ قهرمان آسیا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *