دهه‌هشتادی‌های لیگ این رتبه را دوست دارند!

به گزارش اخبار اسپرت، پیکان در شرایطی لیگ برتر بیست و یکم را به پایان رساند که بازیکنان جوان زیادی را به فوتبال ایران معرفی کرد. در ادامه مطلب با سایت اخبار اسپرت ما را همراهی کنید.

دهه‌هشتادی‌های لیگ این رتبه را دوست دارند!

به گزارش “اخبار اسپرت”، تیم فوتبال پیکان با ترکیبی کاملا جوان و با هزینه ای اندک در رقابت های لیگ برتر شرکت کرد و در طول 30 هفته توانست نسبت به بضاعتش نتایج خوبی را به دست آورد.

مجتبی حسینی سرمربی خودروسازان که همواره نشان داده به کار کردن با بازیکنان جوان علاقه‌مند است، این رویه را امسال در پیکان هم ادامه دارد و با معرفی جوانان پرتعداد به فوتبال نشان داد می‌شود با دست خالی و استعدادهای گمنام هم در لیگ برتر فوتبال خوبی به نمایش گذاشت.

نکته مهمی که در ترکیب پیکان در لیگ بیست و یکم به چشم آمد، حضور چند بازیکن دهه هشتادی بود. بازیکنانی نظیر علی رمضانی، سامان فلاح و یکی دو نفر دیگر که متولد 80 هستند. البته پیکانی‌ها نفراتی مثل غلامرضا ثابت ایمانی و مهدی لطفی را در ترکیب داشتند که متولد 1379 هستند و مابقی بازیکنان این تیم هم اکثرا زیر 23 سال سن دارند و متولدین 77 یا 78 را تشکیل می‌دهند.

جوانی تیم پیکان در شرایطی به چشم آمد که آنها مقابل تیم های بزرگ لیگ برتر هم نمایش های خوبی داشتند و توانایی هایشان را یکبار دیگر نشان دادند. خودروسازان حالا در رتبه هشتم لیگ برتر قرار گرفته‌اند و امیدوارند در بازی های پایانی فصل نتایج طوری رقم بخورد که آنها رده تک رقمی شان را حفظ کنند.

با همه اینها قرار گرفتن پیکان که نسبت به بسیاری از تیم های لیگ برتری هزینه پایین تری انجام داد و میانگین سنی پایینی را در اختیار داشت در میانه های جدول یک اتفاق خوب برای دست اندرکاران این تیم محسوب می‌شود. بدون شک با توجه به تجربه ای که جوانان آینده دار پیکان در لیگ گذشته به دست آورده‌اند، این تیم تهرانی در فصل جدید مسابقات حرف های بیشتری نیز برای گفتن خواهد داشت.

حتما ببینید

خبر نهایی؛ کی‌روش جایگزین اسکوچیچ شد

به گزارش اخبار اسپرت، کارلوس کی روش سرمربی قطعی ایران در جام جهانی 2022 خواهد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *