افزایش حق الزحمه داوران به دستور عزیزی خادم

به گزارش اخبار اسپرت، درحالی که داوران لیگ برتری تا پایان فصل فوتبالی گذشته برای هر دیدار پانزده میلیون ریال دریافت می‌کردند این مبلغ با دستور رییس فدراسیون فوتبال به ۴ برابر افزایش یافت. در ادامه مطلب با سایت اخبار اسپرت ما را همراهی کنید.

افزایش حق الزحمه داوران به دستور عزیزی خادم

طبق اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال حق الزحمه داوران لیگ برتری برای قضاوت مسابقات لیگ برتر با افزایش چشمگیر ۴ برابری مواجه شد.

طبق هماهنگی‌های به عمل آمده بین رؤسای کمیته داوران و دپارتمان داوری با شهاب‌الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال و با توجه به این که طی سالهای اخیر همواره اعضا اعضای هیئت رئیسه تصمیم به افزایش ۳۰ تا ۴۰ درصدی حق الزحمه داوران داشتند ولی این مهم هرگز محقق نمی‌شد در تازه‌ترین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال پیش از پرداخت حق الزحمه ۱۰ هفته ابتدایی مسابقات لیگ برتر مقرر شد این مبلغ از یک و نیم میلیون به ۶ میلیون تومان افزایش پیدا کند.

یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال در این باره خبرورزشی گفت: «گرچه رقم قبلی پرداختی به داوران مبلغ چشمگیری نبود ولی با تلاش ریاست فدراسیون و موافقت اعضای هیئت رئیسه تلاش شد در این شرایط اقتصادی و برای دلگرمی بیشتر داوران جهت ارائه قضاوتهای هرچه بهتر در دور برگشت مسابقات لیگ برتر مبلغ قبلی با ۴۰۰ درصد افزایش از ۱۵ میلیون ریال به ۶۰ میلیون ریال برای قضاوت هر دیدار افزایش پیدا کند».

این فرد مسئول تأکید کرد: «البته داوران زحمتکش ما با همان دستمزدهای قبلی هم نهایت تلاش شان را برای ارائه بهترین قضاوت‌ها در این شرایط به کار می‌بستند و از این نظر باید به تک تک آنها خسته نباشید گفت».

ناگفته نماند؛ روز گذشته حق الزحمه ۱۰ هفته ابتدایی داوران معادل ۶۰۰ میلیون ریال به حساب آنها واریز شده و قرار است مبلغ قضاوت ۵ دیدار آخر (۳۵۰ میلیون ریال) دور رفت نیز طبق دستورالعمل جدید در تعطیلات نیم فصل به حساب شان واریز شود.

حتما ببینید

خبر نهایی؛ کی‌روش جایگزین اسکوچیچ شد

به گزارش اخبار اسپرت، کارلوس کی روش سرمربی قطعی ایران در جام جهانی 2022 خواهد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *