اخراج وریا غفوری ، دستاویز جدید هواداران پرسپولیس

به گزارش اخبار اسپرت ، پس از اخراج وریا غفوری از سوی فرهاد مجیدی، هواداران پرسپولیس مصاحبه سرمربی استقلال تهران در نشست خبری پیش از بازی با فولاد خوزستان را دستاویز خود قرار دادند! در ادامه مطلب با سایت اخبار اسپرت ما را همراهی کنید.

اخراج وریا غفوری ، دستاویز جدید هواداران پرسپولیس

 فرهاد مجیدی در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل فولاد گفته بود: «تا روزی که وریا غفوری جام را بالای سر نبرد، به هیچ چیز دیگری فکر نمی‌کنم. تمام تمرکز من روی کار تیمی است. هنوز بازی‌های زیادی مانده و اگر تیمی الان فکر کند که می‌تواند قهرمان شود، این برای آن‌ها سم است. من به بازیکنانم هرروز می‌گویم که ما یک چیزی را به دست آورده‌ایم که خیلی از تیم‌ها می‌توانند آن را به دست آورند. مهم این است چیزی که به دست آورده‌ایم را حفظ کنیم.»

حالا طرفداران پرسپولیس با طعنه در فضای مجازی به فرهاد مجیدی پرداخته و نوشته اند: چی شد؟ می‌خواستی با وریا غفوری جام قهرمانی را بالای سر ببری؟ چرا اخراجش کردی؟!

کاپیتان استقلال پس از برخورد با یکی از همبازیانش در تمرین آبی‌ها، بطری آب را به زمین کوبیده و تمرین را ترک کرده است. اگر چه مربیان با صدا کردن اسم او  در تلاش بوده اند که او را از این عصبانیت ناگهانی منصرف کنند.

اما اتفاقی که هواداران استقلال به سختی باورش می‌کنند، با انتشار یک بیانیه شکل واقعی به خود گرفت. جایی که در یک خبر ۳ خطی روی خروجی باشگاه چنین آمده بود: با اعلام کادرفنی تیم فوتبال استقلال، وریا غفوری به دلیل تخلف انضباطی در تمرین روز دوشنبه دوم اسفند ۱۴۰۰ در اختیار باشگاه استقلال قرار گرفته و مجوز شرکت در تمرینات این تیم را نخواهد داشت.

زمان انتشار این پست در صفحه اینستاگرام باشگاه استقلال، ۴ و ۸ دقیقه بعد از ظهر بود و هنوز دقایقی از آن نگذشته بود که استقلالی‌ها و البته پرسپولیسی‌ها متعجب از این خبر، هاج و واج پست‌های اینستاگرامی مزین به تصویر وریا را نگاه کرده و به سرمربی این تیم طعنه می‌زنند!

حتما ببینید

پرونده ارسلان مطهری در کمیته تعیین وضعیت

به گزارش اخبار اسپرت، جمشید نورشرق رئیس کمیته تعیین وضعیت از باز شدن پرونده ارسلان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *