نیمکت نشینی علیرضا ابراهیمی ادامه دارد

به گزارش اخبار اسپرت ، مدافع گران قیمت پرسپولیس همچنان هیچ جایگاهی در ذهن یحیی گل محمدی برای بازی کردن پیدا نکرده است. در ادامه مطلب با سایت اخبار اسپرت ما را همراهی کنید.

نیمکت نشینی علیرضا ابراهیمی ادامه دارد

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی امروز به مصاف گل گهر سیرجان می‌رود که علیرضا ابراهیمی شانس کمی برای حضور در ترکیب اصلی سرخپوشان مقابل تیم سابق خود دارد.

مدافع بلند قامت پرسپولیس با وجود علاقه فراوان امیر قلعه نویی به شیوه بازی او و پیشنهاد برای ماندن در گل گهر سیرجان ترجیح داد از بین پیشنهادات خود به تهران بیاید. او که در ابتدای فصل جاری با وجود داشتن پیشنهاد از استقلال تهران تصمیم گرفت به جمع شاگردان یحیی گل محمدی اضافه شود انتظار داشت در قلب خط دفاعی این تیم به عنوان بازیکن ثابت به میدان برود اما جایگاه او با عملکرد مناسب سید جلال حسینی، علی نعمتی و فرشاد فرجی جایی بهتر از نیمکت تیمش نبود تا اعتراض خود را علنی کرده و خواستار حضور در بین بازیکنان اصلی شود.

اعتراض ابراهیمی با واکنش تند گل محمدی همراه شد تا ابراهیمی دو روز از تمرینات اخراج شود و با وساطت افشین پیروانی و حمید مطهری بار دیگر فرصت حضور در جمع سرخ‌ها را پیدا کند.

مدافع بلند قامت پرسپولیس پس از این اختلاف تنها دو بار توانست در ترکیب اصلی پرسپولیس بازی کند و سپس تبدیل به بازیکنی شد که فقط روی نیمکت می‌نشست و بازی هم تیمی‌هایش را نظاره می‌کرد.

خرید بزرگ پرسپولیس از گل گهر در دقایق پایانی دیدار سوپرجام مقابل فولاد که با تصمیم سازمان لیگ در سیرجان بازی کرد اما او نیز نتوانست مانع از شکست تیمش شود تا سرخ‌ها جام را بالای سر نبرند.

حضور دوباره بازیکن محبوب سیرجانی‌ها در این شهر باعث شد تا سوال روز از یحیی گل محمدی به ادامه نیمکت نشینی ابراهیمی تبدیل شود.

هواداران فوتبال در سیرجان همچنان پیگیر آخرین وضعیت مدافع پیشین خود در پرسپولیس هستند تا دلیل خرید ابراهیمی برای پر کردن صندلی نیمکت این تیم را از مربیان پرسپولیس جویا شوند.

حتما ببینید

جلسه مدیران پرسپولیس با کاوه رضایی

به گزارش اخبار اسپرت، بعد از به بن‌بست رسیدن تلاش‌ها برای حضور کاوه رضایی در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *